نمونه کارها

مشتریان و نمونه کارها

برخی از مشتریان محترم، نمونه‌کارهای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط طراحان ما در زیر آمده. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان رودسر پیشرو درانجام فعالیت های عمرانی و آبادی شهرها و روستاهای شهرستان بعنوان شرکت تعاونی فراگیر و چند منظوره و همچنین سرمایه گذاری در طرح های توسعه ای شهرستان با سهامداری مردم و مهندسان استان، با موضوع فعالیت های مختلف تاسیس گردیده است.

تی پوز فروشگاه و مرکز تخصصی کارتخوان سیار می باشد که از سال ۱۳۹۸ ابتدا با نام کارتخوان لنگرود شروع به فعالیت نمود و در ادامه از ۱۴۰۰ به صورت رسمی و با نام‌ تجاری تی پوز (که در زبان گیلکی به معنی پوزِ تو می باشد) بر سر زبانها افتاد. فروش انواع کارتخوان سیار آکبند و استوک، لوازم جانبی و یدکی دستگاه های کارخوان و همچنین نصب و راه اندازی این دستگاهها از تخصصات این مرکز می باشد.

مشاورین املاک کارینا یکی بزرگترین گروه املاک در منطقه چاف و چمخاله می باشد که با تیمی مجرب و حرفه ای بهترین خدمات خرید و فروش املاک را ارائه می نماید.

شهر سلامت یک فروشگاه آنلاین محصولات ارگانیک می باشد که همه محصولات عطاری و دارویی و حتی بهداشتی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت در اختیار هموطنان گرامی قرار میدهد.

شهر مبل پرنیان واقع در شهر چاف محصولات مختلفی را در رابطه با انواع مبلمان و دکوراسیون منزل با مناسب ترین قیمت ها و بهترین متریال روز در اختیار کاربران قرار می دهد.

آی وین با بیش از ۲۵ سال سابقه تولید کننده انواع درب و پنجره آلومینیومی و upvc در ایران. ساخت پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی مدرن را با توجه به سفارش و اندازه گیری دقیق جهت برآورده نمودن و رضایت‌مندی خواسته‌های مشتریان

کمپانی MMC به عنوان پیشرو در فروش کالاهای زیرساخت شبکه دیبادین به عنوان تنها مرجع رسمی توزیع محصولات MMC در ایران، آخرین راه حل های کمپانی MMC را در اختیار مشتریان قرار داده است. استفاده از راه حل PL6AFS با محافظ ZAMAC با کیفیت بالا ایده ای فوق العاده جهت اتصال دوربین های مدار بسته تحت شبکه به سوییچ های میانی یا بالا دستی خواهد بود..

شرکت چوکا کود با چشم انداز فعالیت در بخش کشاورزی با بهره گیری از بهترین متخصصان و اتکا به دانش و تجربه خود اقدام به تولید انواع کودهای آلی(ارگانیک) در کشور نموده است.این شرکت با هدف گسترش دانش در صنعت کشاورزی کشور و توسعه فرهنگ استفاده از محصولات سلامت محور اولین کارخانه خود را در غرب گیلان راه اندازی نمود و در طی سه سال اکنون با چهار کارخانه و محصولات متنوع به ادامه فعالیت مشغول است.

نشر چهره مهر وبسایتی مدرن و بزرگ برای ثبت نوشته های شما و نشر کتاب نویسندگان، همچنین فروشگاه انواع کتاب .

گروه مشاورین املاک الماس اولین و قدیمی ترین املاک منطقه می باشد و دارای سالها سابقه درخشان در منطقه هستند. تیم مشاورین املاک الماس با آشنایی کامل به منطقه ، بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه می دهند.

فروشگاه فرش کلانتری یه وب سایت به دو زبانه در آلمان بوده که انواع فرش دستی نو و دست دوم ایرانی را در اروپا به صورت آنلاین سفارش گیری و به فروش می رساند

با تجربهای چندین ساله و استفاده از کادری مجرب و حرفی امور مربوط به هوشمند سازی ساختمان را بر عهد دارد. این شرکت با ارائه راه حلهای مهندسی شده و دقیق، همراه با شبیه سازی پویا، بهترین گزینه که نیرومند ترین، ارزان ترین، کامل ترین، و کاراترین سیستم مدیریت ساختمان را پیشنهاد میدهد.

سبوسیب وب سایتی با مزمون اطلاع رسانی و منابع غنی محصول فراوری شده پوسته برنج(سبوس) که دارای فروشگاه آنلاین می باشد و این محصول رو در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهد.

ابنیه هوشمند تندیس آداک ﺑﻨﯿﺎدى ﭼﻨﺪ رﺷﺘﻪ اى اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎى ﻫﻤﮑﺎرى ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺷﮑﻞ ﮔﺮﻓﺘﻪ اﺳﺖ. ﺑﺎ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪى از ﺳﺎل ﻫﺎ ﺗﺠﺮﺑﻪ ارزﺷﻤﻨﺪ و ﮐﻢ ﻧﻈﯿﺮ در زﻣﯿﻨﻪ ﻫﺎى ﺻﻨﻌﺘﻰ، ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻰ، ﻓﻦ آورى اﻃﻼﻋﺎت، ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﻧﺮژى، اﺗﻮﻣﺎﺳﯿﻮن ﺻﻨﻌﺘﻰ و ﺳﺎﺧﺘﻤﺎﻧﻰ و ﻓﻦ آورى ﻫﺎى ﻧﻮﯾﻦ ﭘﺰﺷﮑﻰ، آداك ﺑﻌﻨﻮان ﯾﮑﻰ از ﻗﻮى ﺗﺮﯾﻦ ﺗﺮﯾﻦ و ﺗﺎﺛﯿﺮﮔﺬار ﺗﺮﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎى اﯾﺮاﻧﻰ در زﻣﯿﻨﻪ ﻓﻨﺎورى و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻰ در ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪه اﺳﺖ.

طراحی سایت فروشگاه لوازم خانگی محمد پورنمایندگی محصولات ال جی LG در شهرستان لنگرود. فروش انواع لوازم خانگی برقی و غیر برقی، انواع مارک‌های معتبر با گارانتی اصلی شرکتی

طراحی سایت ویلا راستی، این وب سایت در زمینه ساخت و ساز و فروش ویلاهای ساحلی فعالیت میکند. ویلا راستی با پشتوانه علم معماری و با توجه به الگوریتم های روز دنیا سعی می کند بهترین و بروزترین ویلاهای روز دنیا را ارائه کند.

طراحی سایت نورافشان، این سایت بر آن است تا بهترین کیفیت و خدمات قابل ارائه در زمینه نیازهای متنوع برق ساختمان و همچنین فروش لوارم برقی را به همشهریان عزیز ارائه نماید. کیفیت و قیمت ارائه این خدمات بی نظیر خواهد بود و جلب نظر شما مشتریان گرامی از اهداف طولانی مدت این سایت می باشد.

نمونه سایت مشاور املاک برای املاک و مستغلات با پنل حرفه ای برای مدیریت املاک و مشاورین همراه با ثبت، بهینه شده برای موتورهای جستجو، سرعت بالا، طراحی فلت، بسیار مدرن

نمونه وب سایت طراحی شده جهت استفاده در کلینیک ها و مطب های پزشکان عزیز با امکانات فوق العاده مانند رزرو نوبت اطلاع رسانی و غیره… سیو شده و سرعت بارگذاری بالا طراحی مدرن و فلت ریسپانسیو و قابلیت شخصی سازی.